بجنورد- مدیرعامل شرکت مدیریت املاک مخابرات ایران گفت: ساختمان جدید مخابرات منطقه خراسان شمالی به عنوان هوشمندترین ساختمان در مرکز این استان ساخته خواهد شد.

ساختمان جدید مخابرات به عنوان هوشمند ترین ساختمان در بجنورد ساخته می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، مهندس رفیعی، در سفری دو روزه به بجنورد در نشستی با مدیران ستادی مخابرات استان با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات احداث ساختمان ستادی مخابرات خراسان شمالی با جدیت مضاعفی به منظور تکمیل این پروژه تا ۴ماه آینده در دستور کار بوده وطبق برنامه زمانبندی در مهر ماه سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی  خاطر نشان کرد: هوشمند سازی ساختمان جزء اولویتهای مخابرات ایران بوده و ساختمانهای مخابرات در هر استان می بایست به عنوان متولی IT , IP  به عنوان هوشمندترین ساختمان شهر احداث شود.

رفیعی در ادامه همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال گفت: مخابرات با تبعیت از دستور رهبر معظم در خصوص استفاده از کالاهای داخلی و حمایت از تولیدکنندگان، بر استفاده از مصالح و اجناس داخلی در زمینه اجرای پروژه های مخابراتی از جمله در زمینه احداث و توسعه پروژه های ساختمانی در حوزه مدیریت املاک تاکید دارد.

وی توجه و نظارت کافی بر مسئله کیفیت کار را از جمله الزامات کار برشمرد و اظهار داشت :هیچ موقع نباید کیفیت را فدای کمییت و سرعت کرد.

مدیریت املاک مخابرات ایران در پایان از زحمات و تلاشهای مجموعه مدیریت و کارکنان مخابرات استان در خصوص پیگیری وضعیت و ساماندهی املاک فاقد سند این شرکت در سطح استان تقدیر کرد.

گفتنی است:مهندس هاشمی، مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد این استان بویژه فعالیتهای صورت گرفته در زمان وقوع حادثه لرزش ۵.۷ ریشتری در بجنورد ارائه داد و در پایان از دو نفر از کارکنان این مجموعه که با احساس مسئولیت و وجدان کاری خود در ساعات اولیه حادثه زمین لرزه با حضور داوطلبانه خود  در محل کار جهت هرگونه کمک اعلام آمادگی نموده بودند با اهداء هدایایی تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.